четвер, 11 жовтня 2012 р.

Житомир. Неактуальні фото. Ілюстрація до ненаписаного звіту.

Плов і Бердичівське "Кармеліт"

Сто метрів від траси. Тут я приземлився.

Довга подорож тролейбусом від краю міста - до іншого.

Меморіал жертвам фашизму.

Анетка з Андрієм. Був дуже радий їх зустріти в лісі.

Вовка з дівчиною - молоді й красиві.

Мої улюблені Даша з Сергієм.

Коли я бачу цих людей, розумію - все йде так, як треба.

Житомир (і трохи Євпаторії) зустрічають друзів.

Гоша, повелитель Бердоса.

LastBlow - найкращі хлопці. Хоч і музично - не моє.

Марік щось знає.

Рівненська еліта хардкору.

Ці люди організовують найкращі концерти.

Фотографи фотографують фотографів за фотографуванням.

У Міші вийшов класний кадр із Антекою.

My Sister Spectre - якщо ти цю групу не чув, я навіть не знаю, що тут скажеш.

Был за нас, стал - джумас.

Гроб знімає Лопату з лопатою. Вийшов гарний знімок.

Ты никогда не узнаешь, наверно - что происходит.

Кінець музики/шуму. Космос.

Кажуть, на Закарпатті навіть калюжі не просихають.

Немає коментарів:

Дописати коментар